SMS روزهاي برفي و ززمستان
 
درباره وبلاگ


سلام. خیلی خوش اومدید.مطالب این وبلاگ از همه چیزایی هست.اصلا موضوع مشخصی هم ندارم.امیدوارم لذت ببرید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 355
بازدید کل : 48654
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل موس -->

snowing
برفي




 

سوزی که برف داره ، بارون نداره

 

معرفتی که تو داری ، هیچ کــس نداره !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد

و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟

چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در برف ، سپیدی پیداست . آیا تن به آن می دهی ؟ بسیاری با نمای

سپید نزدیک می شوند که در ژرفنای خود نیستی بهمراه دارند . ارد

بزرگ

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد مثل خوردن یه فنجون قهوه

گرم زیره برفه !!!!!

درسته که هوا رو گرم نمی کنه ولی تورو دل گرم میکنه

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

عشق یعنی : چون خورشید تابیدن بر شب های دوست و چون برف

ذوب شدن بر غم های دوست .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


برف آمد و پاییز فراموشت شد . آن گریه ی یک ریز فراموشت شد . انگار

نه انگار که با هم بودیم . چه زود همه چیز فراموشت شد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دوستت دارم اما نه به اندازه ي برف ، چون يه روز آب مي شه . دوستت

دارم اما نه به اندازه ي گل ، چون يه روز پژمرده مي شه . دوستت دارم

به اندازه ي دنيا ، چون هيچ وقت تموم نمي شه !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

اگه برف می دونست زمین خاکی چقدر کثیفه ، برای اومدن به اون

لباس سفید نمی پوشید

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

آرزو می کنم غم های دلت بروند زیر برف های زمستانی تا همیشه

بدون غم بمان

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


عشق یعنی آن نخستین حرفها

 

عشق یعنی در میان برفها

 

عشق یعنی یاد آن روز نخست

 

عشق یعنی هر چه در آن یاد توست

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

. میدونی فرق من با برف چیه ؟
.

.

.

.

.

.

.
برف میاد و به زمین می شینه ، ولی من همین جوری هم به دل

میشینم .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دونه های برف از آسمون فقط برای دیدن چشمات پایین میان ، اما

پاشونو که به زمین میزارن فدای مهربونیهات میشن ...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی یه غم از رو دلت کم بشه

نازنینم ...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


زمستان بهانه است برف از آسمون خسته می شه ! پاییز بهانه است

برگ از درخت خسته می شه! اس ام اس بهانه است دلم برات تنگ

می شه !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


الا ای برف!

چه می ‏باری بر اين دنيای ناپاکی؟

بر اين دنيا که هر جايش

رد پا از خبيثی است

مبار ای برف!

تو روح آسمان همراه خود داری

تو پيوندی ميان عشق و پروازی

تو را حيف است باريدن به ايوان سياهی‏ها

تو که فصل سپيدی را سرآغازی

مبار ای برف!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


لیز خوردن بهونه ایست تا دست هایی رو که دوست داری محکمتر

فشار بدی, روز زمستونیت قشنگ!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


برف بارید و خدا پاكی خود را به زمین هدیه كرد. زمین مغرور شد كه

سفید است، پاك است چون دل خدا... و خدا با آفتابی، اشتباه زمین را

به وی گوشزد كرد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

برف که حالا کم کم آب می شود ، سفید ، همرنگ آرزوهای تو بود ..


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

امیدوارم روزای زمستونیت مثل دل من که از عشق تو لبریزه گرم باشه .

روزای زمستونیت قشنگ

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

امسال زمستون خيلی قشنگه چون با تو آغاز ميشه با تو نيستم با

کفشمم...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

یه گاز از دماغت میدی !؟(از عاشقانه های خرگوش و آدم برفی !!!) !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت ، من به این معجزه ایمان دارم

، منتظر باید بود تا زمستان برود ، غنچه ها گل بکنند !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ای که در فصل خزان بینی مرا با پشت خم ، این زمستان را مبین ، ما

هم بهاری داشتیم ، این نیز بگذرد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


گل یخ زمستان تو هستم

 

اسیر ناز چشمان تو هستم

 

مرا پرپر مکن ای جانم ای دوست

 

که من مشتاق دیدار تو هست

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دعا میکنم غرق باران شوی

 

چو بوی خوش یاس و ریحان شوی

 

دعا میکنم در زمستان عشق

 

بهاری ترین فصل ایمان شوی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مواظب گرمای دلت باش تا کاری که زمستان با زمین کرد ، زندگی با

دلت نکند

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


به که گویم که تو منزلگه چشمان منی

 

به که گویم که تو گرمای دستان منی

 

گرچه پاییز نشد همدم و همسایه ی من

 

به که گویم که تو باران زمستان منی

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

وقتی می رفتی بهار بود ، تابستان نیامدی ، پاییز شد ، پاییز که نیامدی

پاییز ماند ، زمستان که نیایی باز پاییز می ماند ، تو رو خدا فصل ها رو به

هم نریز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:SMS,روزهاي برفي و زمستان, :: 12:8 ::  نويسنده : Hadis